Sama nikotyna występuje w wielu innych roślinach

0

Czysta nikotyna to tylko jeden z wielu, choć bardzo popularnych, alkaloidów w papierosach, które naturalnie występują w tytoniu. Sama nikotyna występuje w wielu innych roślinach (roślinach z rodziny psiankowatych, takich jak bakłażan lub papryka), ale w małych dawkach. Gdy czysta nikotyna jest izolowana z wyrobów tytoniowych lub papierosów, ma ona dramatycznie różny profil skutków w organizmie i pod każdym względem powinna być postrzegana jako różnorodna interwencja.

Czysta nikotyna ma kilka systemów u swoich początków.

Po pierwsze, czysta nikotyna imituje neuroprzekaźnik acetylocholinę, jak również może bezpośrednio aktywować receptory acetylocholiny (co może następnie powodować wzrosty katecholamin, takich jak adrenalina i dopamina – szczegóły; ten mechanizm leży u podstaw zarówno potencjalnego uzależnienia, jak i utraty wagi). Czysta nikotyna może również działać jako związek antyestrogenowy, zapobiegający aromatazie, a także jednemu z obu prostych receptorów estrogenowych; może to leżeć u podstaw kilku skutków ubocznych związanych z przewlekłym stosowaniem czystej nikotyny, szczególnie u kobiet.

Wreszcie, nikotyna ma charakter prooksydacyjny, ale w stopniu, który może mieć charakter hormetyczny, który współpracuje z wymienionym właśnie urządzeniem acetylocholiny, aby uzyskać wyniki przeciwzapalne.

nicotine and health

Czysta nikotyna okazuje się być spalaczem tłuszczu dzięki swoim mechanizmom, które w większości zwiększają poziom adrenaliny, a następnie pokonują receptory beta-adrenergiczne (cel molekularny efedryny); ten wzrost adrenaliny łagodzi wzrost ceny metabolicznej, który jest znaczny, ale krótkotrwały przy umiarkowanym stosowaniu. Przyspieszenie lipolizy (spalania oferowanych tłuszczów) wydaje się być łagodzone przez inne, prawdopodobnie prooksydacyjne urządzenia, a nie przez adrenalinę.

Ten wzrost katecholamin leży również u podstaw wielu zalet czystej nikotyny w zakresie funkcji poznawczych (głównie uwagi i skupienia), podczas gdy podobieństwo do acetylocholiny może z natury promować działanie nootropowe.

Jeśli chodzi o uzależnienie, ryzyko nikotyny, a także uzależnienie, jest wymiarem pomiędzy ilością przyjmowanej czystej nikotyny (przy czym jeszcze więcej nikotyny wiąże się z większym zagrożeniem) a szybkością docierania czystej nikotyny do mózgu (z szybszymi skokami skupienia neuronów związane zarówno z wyższymi postrzeganymi zaletami, jak i większym niebezpieczeństwem uzależnienia). Tkanki dziąseł i plamy mają znacznie mniejsze ryzyko uzależnienia niż papierosy (z inhalatorami w środku) ze względu na szybkość, z jaką czysta nikotyna dociera do umysłu.

Potencjalne skutki uboczne nikotyny naprawdę przypominają poważne skutki uboczne różnych innych stymulantów, takich jak efedryna, johimbina czy kofeina w wyniku podniesienia katecholamin. W dłuższej perspektywie profil skutków ubocznych czystej nikotyny może być podobny do efedryny, ponieważ te dwie substancje stopniowo utrzymują stopień wydzielania katecholamin (pozostałe 2 tracą skuteczność w ciągu 2 tygodni lub znacznie krócej).

Jak inaczej nazywana jest czysta nikotyna?

Czystej nikotyny nie należy mylić z:

  • Kwas nikotynowy (nazwa niacyny lub witaminy B3).
  • Papierosy (Naczynie zawierające nikotynę).
  • Informacje o dawkowaniu.
  • Uwaga medyczna.

Czystą nikotynę można przeprowadzić na wiele sposobów (z wyłączeniem papierosów, które nie są zalecane ze względu na ryzyko znacznie wykraczające poza korzyści):

Inhalator, który pozwala szybko naprawdę poczuć efekty czystej nikotyny (i z natury niesie ze sobą większe zagrożenie niż różne inne formy ze względu na szybkość, z jaką działa).
Miejscowe plamki, które mają około 1-godzinne opóźnienie między aplikacją a wchłanianiem i zachowują stały poziom czystej nikotyny w płynie, ale przy znacznie mniejszym skoku poznawczym (najmniejsza zdolność niebezpieczna, najmniejsza zdolność nootropowa).

Jedzenie tkanek dziąseł, które są rodzajem pośrednim między tymi dwoma. Obecnie nie ma wystarczających dowodów, aby zalecić „optymalną dawkę” nikotyny dla osób niepalących.

W przypadku osób niepalących z pewnością rozsądne byłoby przestrzeganie standardów stosowania energetyzatorów, a także rozpoczęcie od niskiej dawki i rozwijanie. Obejmuje to zakup 2 mg gumy lub pocięcie plastra z czystą nikotyną 24 mg na ćwiartki na początek, a następnie dopracowanie tego, co jest postrzegane jako minimalna skuteczna dawka.

Obecnie nie ma uznanego „progu”, kiedy zagrożenie staje się nieuzasadnione, ponieważ różni się w zależności od osoby. Jeśli stosujesz nikotynę jako Czystą nikotynową kurację zastępczą (w celu ograniczenia apetytu na papierosy), wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami na produkcie. Te wytyczne mogą być zbyt trudne dla osoby niepalącej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj