Znaczenie zrozumienia zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia w szkołach

0

Rozpoznanie stanu zdrowia psychicznego jest kwestią kluczową dla wszystkich nauczycieli, którzy często stanowią pierwszą linię ochrony swoich uczniów. Specjaliści od edukacji faktycznie zidentyfikowali wpływ, jaki zdrowie psychiczne ucznia ma na odkrywanie i osiągnięcia, a także uznali, że można wiele zrobić, aby pomóc uczniom z problemami ze zdrowiem psychicznym. Jako starszy nauczyciel w szkole średniej z ponad 23-letnim doświadczeniem, z zadowoleniem przyjmuję fakt, że uznanie zdrowia psychicznego w końcu staje się istotną częścią funkcji instytucji, a także programu nauczania.

Widząc odprawę mojego ucznia

Kilka lat temu praktykant na moim kursie dla osób starszych zmienił się drastycznie w krótkim czasie. Zauważyłem, że już nie prowadziła badań, a także tak naprawdę nawet nie próbowała swoich esejów. Niegdyś staranna w wyglądzie, z pewnością przychodziła do szkoły rozczochrana, ubrana dokładnie w to samo ubranie.

Kiedy próbowałem z nią porozmawiać, była nietypowo odległa, a także wycofana. Ponieważ przeszedłem szkolenie w zakresie świadomości psychologicznej, wiedziałem, że ma jakieś trudności – SZCZEGÓŁY.

Dobra wiadomość jest taka, że moja instytucja zatrudnia pracowników socjalnych, którzy mogą rozmawiać z Meliną, a także ocenić jej obawy. Odkryli, że Melina była w depresji, a także autodestrukcyjna i wymagała natychmiastowego leczenia psychologicznego. Melina była przez pewien czas hospitalizowana, ale kilka miesięcy później mogła wrócić do mojej klasy. Przy pomocy leków i leczenia udało jej się ukończyć kurs.

mental health

Rozpoznawanie efektu

National Alliance on Mental Disorder szacuje, że jedna osoba na pięć osób radzi sobie z jakimś zaburzeniem lub chorobą psychiczną. Pomimo tego, że średni wiek wystąpienia bardzo wczesnych objawów zaburzeń psychicznych wynosi 14 lat, większość osób szuka pomocy dopiero w wieku dorosłym. Powagę sytuacji podkreśla rzeczywistość, w której 60 procent uczniów szkół średnich z zaburzeniami psychicznymi nie kończy studiów.

Dalsza lektura: Uwolnij niepokój praktykanta w klasie

Nowojorscy eksperci ds. zdrowia psychicznego uznali, że wcześniejsze leczenie może prowadzić do jeszcze korzystniejszych wyników dla tych stażystów. Począwszy od lipca 2018 r. Nowy Jork będzie pierwszym stanem w kraju, który będzie wymagał edukacji i nauki w zakresie zdrowia psychicznego dla wszystkich uczniów. Ogólnym celem nowojorskiego programu Szkolnego Zdrowia Psychicznego i dobrego samopoczucia (SMH) jest promowanie zdrowego rozwoju społecznego, psychologicznego i behawioralnego uczniów oraz „przełamywanie przeszkód w znalezieniu podstawowego dobrego samopoczucia uczniów, gospodarstw domowych, a także ponieważ zespół uczelni można ulepszyć we współpracy z innymi gruntownymi usługami i pomocą dla studentów”.

Program SMH wspiera zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie oraz rozwój akademicki wszystkich stażystów w następujący sposób:

  • Obejmuje dokładne usługi, a także wsparcie na każdym poziomie jakości
  • Analiza dobrostanu psychicznego wymaga zarówno uniwersalnych, uważnych, jak i ukierunkowanych interwencji
  • Zapewnianie dostępności usług dotyczących zachowania, a także zdrowia psychicznego i programów
  • Wykorzystanie personelu wyższego szczebla, takiego jak osoby zajmujące się Wydziałem
  • Edukacji, w celu uzyskania wymaganego wsparcia oraz usług
  • Ustrukturyzuj wspólne powiązania między uczelnią, a także rodzinami uczniów i obszarami

Rozpowszechnianie uznania w całym kraju

Dopóki edukacja i nauka w zakresie zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia nie będą wymaganym elementem wszystkich szkół, nauczyciele i menedżerowie mogą pracować nad promowaniem zrozumienia wśród swoich uczniów. Kluczowe elementy, na które należy rzucić światło, to zasada dbania o siebie, a także obowiązek dbania o własne zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie, z naciskiem na fakt, że zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie są nieodzowną częścią dobrego samopoczucia, oraz zasada powrotu do zdrowia od zaburzeń psychicznych.

Nauczycielom i aplikantom należy zapewnić metody rozpoznawania oznak rozwijających się problemów zdrowia psychicznego, a także stwarzać szanse wokół świadomości i administrowania kryzysami zdrowia psychicznego, polegającymi na niebezpieczeństwie samozniszczenia lub samookaleczenia. Ponadto wytyczne powinny rozwiązać związek między zdrowiem psychicznym, nadużywaniem narkotyków, a także różnymi innymi niekorzystnymi zachowaniami radzenia sobie, wraz z niekorzystnym wpływem stygmatyzacji, a także kulturowymi postawami wobec zaburzeń psychicznych.

Ponieważ nastolatki spędzają większość dnia na studiach, po prostu sensowne jest włączenie do programu edukacyjnego uznawania zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia, a także edukacji. Kiedy wyposażymy stażystów w wiedzę specjalistyczną i zmotywujemy do dialogu, stażyści będą mogli uzyskać pomoc, której potrzebują.

Kto może określić problemy ze zdrowiem psychicznym?

Tylko lekarz może postawić oficjalną diagnozę medyczną stanu zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia. Niemniej jednak młodzież lub ich opiekunowie mogą kształcić instytucję spodziewane problemy ze zdrowiem psychicznym. Nie zawsze musisz mieć konkretny problem, ale możesz wyjaśnić, że doświadczyłeś zbioru objawów, które naprawdę czujesz, że wpływają na Twój styl życia.

Nauczyciele w placówkach są dobrze przygotowani do codziennej obserwacji dzieci i rozpoznawania zachowań, które sugerują, że dziecko może zmagać się z chorobą psychiczną lub grozić jej rozwojem. Rząd federalny dąży do oświecenia nauczycieli w zakresie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym młodzieży i młodych dorosłych; niemniej jednak pedagodzy nie są wyspecjalizowanymi psychologami, więc instruktorzy nie mają obowiązku rozpoznawania problemów związanych ze zdrowiem psychicznym.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj