Telefon alarmowy ma być używany tylko w sytuacjach awaryjnych

Rate this post

Sytuacją awaryjną jest każdy rodzaj poważnego problemu klinicznego (ból piersi, napad padaczkowy, krwawienie), dowolny rodzaj pożaru (firma, samochód, budynek), każda niebezpieczna okoliczność (bitwy, osoba z narzędziami itp.) lub zgłoszenie trwającej działalności przestępczej .

Nie dzwoń pod numer 911 w sytuacjach innych niż nagłe. Zamiast tego wybierz numer telefonu innego niż alarmowy. Zobacz więcej na SG. Zdarzenie inne niż nagłe to wypadek z uszkodzeniem mienia mieszkalnego, włamanie do pojazdu pod nieobecność podejrzanego, włamanie do domu (podczas nieobecności podejrzanego), szkoda kryminalna (podczas nieobecności podejrzanego), żebracy, osoby pijane, które nie zakłócają porządku lub psy szczekające lub na wolności.

smartphone

Nie programuj 911 w telefonie z automatycznym wybieraniem. Nie zaniedbujesz numeru, a ustawienie numeru zachęca do nieoczekiwanego wybrania numeru.

Prosimy nie dzwonić pod numer 911 w celu „oceny” telefonu lub systemu. To niepotrzebnie obciąża system 911 połączeniami innymi niż alarmowe, a także uniemożliwia osobom odbierającym telefon reagowanie na prawdziwe połączenia alarmowe.

Nie należy dzwonić pod numer 911 w celu uzyskania instrukcji, uzyskania numeru telefonu innej firmy z regionu lub skontaktowania się z funkcjonariuszem policji, zastępcą szeryfa lub strażakiem. Te rozmowy telefoniczne powstrzymują osoby odbierające telefon przed odpowiadaniem na telefony alarmowe.

Nie pozwalaj dzieciom bawić się prawdziwymi telefonami. To składa się z telefonów domowych i telefonów komórkowych. Dziecko musi po prostu nacisnąć „9”, a połączenie może zostać ustawione na numer 911. Gdy linia jest otwarta, osoba odbierająca połączenie musi wysłać kogoś, aby sprawdził i upewnił się, że sytuacja awaryjna nie istnieje. To niepotrzebnie zabiera zasoby daleko od prawdziwych sytuacji awaryjnych.

Jeśli przez pomyłkę zadzwoniłeś pod numer 911, nie odkładaj słuchawki. Zamiast tego pozostań na linii i porozmawiaj z rozmówcą, do którego zadzwoniłeś przypadkowo i że nie masz sytuacji awaryjnej. Jeśli się rozłączysz, osoba odbierająca połączenie oddzwoni, aby potwierdzić, że nie ma sytuacji awaryjnej. Jeśli nie odpowiesz, zostanie wysłany zastępca, aby potwierdzić, że wszystko w porządku. To niepotrzebnie zabiera zasoby daleko od prawdziwych sytuacji awaryjnych.

Kiedy osoba odbierająca telefon odbierze, krótko wyjaśnij rodzaj zgłaszanego zdarzenia. Na przykład „Zgłaszam pożar pojazdu” lub „Zgłaszam nieprzytomną osobę”. Następnie pozostań na linii z rozmówcą – nie rozłączaj się, dopóki rozmówca nie poinformuje cię o tym. W niektórych przypadkach osoba odbierająca połączenie z pewnością utrzyma Cię na linii, podczas gdy jednostki ratunkowe odpowiadają, zadając dodatkowe pytania lub uzyskując powtarzające się informacje.

Bądź cierpliwy, gdy osoba odbierająca telefon zadaje ci pytania.

Kiedy odpowiadasz na pytania osoby odbierającej telefon, on/ona przechodzi do informacji bezpośrednio do systemu odsyłającego. Szczegóły są zbierane, gdy systemy działań ratunkowych są w drodze. Zapytania, które są zadawane, nie opóźniają wysłania policji lub systemów straży pożarnej / EMS.

Pozwól rozmówcy zadać ci pytania – zostali nauczeni zadawania pytań, które z pewnością pomogą skupić się na sprawie, zlokalizować ją i przyspieszyć właściwe działanie. Twoje odpowiedzi muszą być krótkie i otwarte. Zachowaj spokój i mów wyraźnie. Jeśli nie jesteś w stanie udzielić rozmówcy pełnych odpowiedzi (temat jest w pobliżu), pozostań przy telefonie, a rozmówca zada pytania, na które można odpowiedzieć „tak” lub „nie”.

Przygotuj się na określenie swojego miejsca i obszaru zagrożenia. Chociaż ulepszony system 911 z pewnością wyświetli Twój numer telefonu, a także obszar, osoba odbierająca połączenie musi potwierdzić wskazany adres lub może poprosić o więcej informacji o obszarze docelowym lub podejrzanych.

Jeśli jesteś klientem telefonii komórkowej, Twój numer telefonu, a także odległość w okolicy muszą być wyświetlane, aby osoba odbierająca połączenie mogła zostać skierowana. Niemniej jednak niektóre telefony nie są wyposażone w innowację umożliwiającą przesłanie szczegółowych informacji do centrum 911. Powinieneś być w stanie określić swoje miejsce, aby jednostki ratunkowe mogły zareagować. Poznaj swoje istniejące miasto, adres, autostradę, a także kierunek, pobliskie skrzyżowania lub skrzyżowania lub różne inne geograficzne czynniki odniesienia.

Czasami połączenia komórkowe 911 są kierowane do centrum 911 w dodatkowym Regionie. Bądź przygotowany, aby podać rozmówcy pełny obszar – miasto lub miejscowość, adres lub lokalizację, wewnątrz lub na zewnątrz, które piętro lub obszar itp., aby uzyskać odpowiednią informację zwrotną.

Przygotuj się na opisanie osób zaangażowanych w każdy rodzaj sprawy. Obejmuje to ich rasę, płeć, wiek, wzrost i wagę, kolor włosów, podsumowanie ubioru, a także widoczność kapelusza, okularów lub zarostu.

Przygotuj się na zdefiniowanie wszelkich pojazdów zaangażowanych w sprawę. Obejmuje to kolor, rok produkcji, markę, wersję i rodzaj pojazdu (samochód osobowy, pick-up, SUV, van, statek itp.). Jeśli ciężarówka jest w ruchu lub wyjechała, osoba odbierająca telefon będzie musiała rozpoznać ostatni kierunek.

Słuchaj wskazówek osoby odbierającej telefon, aby uzyskać pomoc, jeśli sam jesteś w niebezpieczeństwie. Osoba odbierająca telefon może kazać Ci opuścić obiekt, zabezpieczyć się samodzielnie w przestrzeni lub podjąć różne inne działania w celu ochrony na własną rękę.

Nie rozłączaj się, dopóki osoba odbierająca ci nie powie. Stosuj się do wszelkich wskazówek, które oferuje ci osoba odbierająca telefon, takich jak satysfakcja policjantów przy drzwiach lub hamowanie strażaków przy krawężniku.

Leave a Comment