swiss 01

 

swiss 02 

swiss 03 

 

Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
 

W ramach Projektu KIK/68 w latach 2012-2016 organizowane są:

- Szkolenia dla kadry medycznej pt. „Skuteczna komunikacja z pacjentem w zakresie ograniczania konsekwencji zdrowotnych używania substancji psychoaktywnych”.
- Programy edukacyjne w szkołach ponadgimnazjalnych i zakładach pracy.
- Kampania społeczna.
- Badania ankietowe pt. „Zachowania zdrowotne kobiet w ciąży”.
- Działania edukacyjne z wykorzystaniem platformy – System Elektronicznego Monitorowania i Promocji Zdrowia (SEMPZ).

Całkowity budżet Projektu wynosi 4 045 519 CHF (15 195 047 PLN), z czego wartość dofinansowania Projektu przez stronę szwajcarską wynosi 85% i obejmuje kwotę 3 438 691 CHF (12 915 789 PLN), pozostałe 15% w kwocie 606 828 CHF (2 279 258 PLN) stanowi wkład krajowy zapewniony przez Ministra Zdrowia.

www.zdrowiewciazy.pl

Kampania społeczna „Nie pozwól odlecieć swojemu szczęściu!"
Działania kampanijne w ramach Projektu KIK/68
Program edukacyjny „ARS, czyli jak dbać o miłość?”

 

Raport pt. „Zachowania zdrowotne kobiet w ciąży - 2017” - pobierz

V edycja programu edukacyjnego „ARS, czyli jak dbać o miłość?” - rok szkolny 2017/2018.


melanz„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”

to ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych” (www.zdrowiewciazy.pl). Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Kampania potrwa do końca marca 2017 r.

Link do kanału youtube.
 
Spoty reklamowe kampanii "Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość"
"AMFETAMINA – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"AMFA – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"GRZYBY – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"LSD – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"BLANTY – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"ZIOŁO – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"BROWAR – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"WÓDKA – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"FAJKI – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
"SZLUGI – oczekiwania vs. rzeczywistość" zobacz
 
Dowiedz się więcej...